Správa objednávok a zákazníkov v eshope

Správa objednávok, zákazníkov a štatistiky pre eshop

Správa objednávok a zákazníkov v eshope sa nachádza v OBJEDNÁVKY

Kliknutím na OBJEDNÁVKY sa zobrazí zoznam objednávok s vyhľadávaním podľa:

  • čísla objednávky
  • dátumu prijatia objednávky
  • stavu objednávky - čaká na vybavenie, vybavuje sa, vybavená, expedovaná, storno, reklamácia
  • mena zákazníka

správa objednávok v eshope - vyhľadávanie v objednávkach

V sekcii OBJEDNÁVKY je možné komplexne spravovať objednávky z internetového obchodu. Máte prehľad, aký tovar si zákazník objednal, aká je hodnota objednávky, spôsob dodania, ako sa objednávka vyriaďuje.

Potvrdenie objednávky:
Správa o objednávke sa odošle zákazníkovi automaticky po zaslaní objednávkového formulára, pokiaľ v ňom zákazník vyplní svoju e-mailovú adresu.

Zmena stavu objednávky:

  • Po kliknutí na číslo objednávky sa zobrazí podrobnejší rozpis objednávky a história objednávky.
  • Ak chcete, aby bola zákazníkovi odoslaná e-mailová správa o zmene stavu objednávky, vyznačte to v zaškrtávacom políčku Správa zákazníkovi. Zákazníkovi bude odoslaná e-mailová správa s nasledujúcim znením: "Vaša objednávka č. ... zmenila stav na: "........."
  • Ak chcete, aby sa spolu s e-mailovou správou o zmene stavu objednávky odoslal aj nejaký ďalší komentár, vyznačte to v zaškrtávacom políčku vrátane komentára . Znenie komentára potom vypíšte do kolonky Komentár.
  • Nezabudnite vo  "Vlastnosti bloku Produkt" - "Podpis komentára k e-mailu zákazníkovi pri zmene stavu objednávky" nastaviť váš "automatický podpis", ktorý sa zašle pri zmene objednávky.

Ukážky a popisný text na tejto stránke sa viažu k verzii redakčného systému Flox 1

Aktuálna porovnávacia tabuľka funkcií BiznisWeb.sk s verziou redakčného systému Flox 2 je na tejto stránke.